سفر به دبی
نوشته شده توسط : علی

یکی از مدرن ترین و محبوب ترین شهرهای گردشگری که در فاصله ی کمی از ایران قرار گرفته دبی است. سالانه تعداد زیادی ایرانیان به این شهر سفر می کنند و در مجموعه تفریحی آن اوقات خوشی را برای خودشان رقم می زنند. فصل پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر دیدنی که به نگین خاورمیانه معروف است می باشد. در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم مواردی که برای یک تور دبی ارزان می شود رعایت کرد را نام ببریم تا بتوانید سفری اقتصادی به این شهر توریستی داشته باشید، پس ما را در ادامه این مطلب به سمت کشور امارات متحده همراهی کنید.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره ی سفر به دبی می توانید راهنمای کامل سفر به دبی را در سایت گردشگری الی گشت مطالعه کنید.

سفر ارزان به دبی

برای سفر به دبی با توجه به این که این شهر بسیار به ایران نزدیک است می توانید از طریق هوایی یا دریایی به این شهر اماراتی سفر کنید. البته اگر بخواهید می توانید با خرید تور دبی خیال خودتان را از بابت همه چیز راحت کنید و سفری بسیار آسوده را داشته باشید که تنها وظیفه شما خوش گذرانی باشد، اما اگر بابت هزینه مشکل دارید می توانید تمام زحمات سفر را خودتان به جان بخرید و با تهیه بلیط هواپیما دبی یا از طریق دریایی که ما آنچنان پیشنهاد نمی کنیم راه دریایی را به این شهر سفر کنید.

پیشنهاد ما این است که گزینه صرفه جویی را از قسمت رفتن و برگشتتان در سفر ارزان به دبی حذف کنید و با هواپیما خودتان را به این کشور برسانید.

لازم است بدانید که ارز مسافرتی بر روی بلیط هواپیما به شما تعلق خواهد گرفت و اگر شما بخواهید با اتوبوس به این شهر بروید باید با ارز مسافرتی خداحافظی کنید!

 
بهترین زمان برای سفر ارزان به دبی

بهترین زمان سفر ارزان به دبی

همانطور که می دانید دبی شهری با آب و هوای بسیار گرم است. به طور معمول اگر بخواهید به این شهر سفر کنید باید بین ماه های نوامبر تا مارس به این شهر بروید اما خوب به دلیل اینکه اغلب مردم در این فصل به این شهر سفر می کنند هزینه ها بسیار بالاست اگر می خواهید سفری ارزان به دبی داشته باشید باید در فصل تابستان که گرمای طاقت فرسا در این شهر حاکم است به آن سفر کنید که کمی سخت است اما می توانید در پارک های آبی یا دیگر مجموعه هایی که با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر ساخته شده و مراعات حال شهروندان و توریست ها را کرده نیز سفر کنید.

منبع : الی گشت





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: