مدل های مختلف ماشین اصلاح
نوشته شده توسط : علی

مدل های مختلف ماشین اصلاح

انواع و اقسام ماشین‌های اصلاح صورت در بازار یافت می‌شود و در برخورد اول، انتخاب یکی از آن‌ها واقعاً دشوار است، به همین دلیل در این‌جا اصول اساسی  انتخاب صحیح ماشین اصلاح صورت به همراه نکاتی در مورد اصلاح کردن راحت‌تر صورت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

با دقت در تمامی ماشین‌های اصلاح صورت متوجه می‌شویم که در کل، ماشین‌های اصلاح صورت دو نوع هستند:

ریش تراش مدل براون

 

1.ماشین‌های اصلاح صورتی که تیغ‌های آن‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

سه تیغ

مثل : ماشین ریش تراش براون  و ریش تراش پاناسونیک 

2.ماشین‌های اصلاح صورتی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی متحرّکند.

مثل فیلیپس اگر قصد خرید  ریش تراش فیلیپس  را دارید بدانید جز بهترین گذینه ها هست.

نکته‌ای که از نظرسنجی‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصله از هر دو نوعِ این ماشین‌های اصلاح صورت شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد. لذا از این نظر بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما خواهد داشت که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، اما موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید با آگاهی از آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

در این بین بد نیست چند تا برند از ماشین اصلاح مثل خرید ماشین اصلاح سر پاناسونیک ، ماشین اصلاح موی سر فیلیپس و حتی به این فکر کنید که در این همه برند  برای خرید ماشین اصلاح gemei  روی این مورد هم فکر کنید

 

 

ریش تراش سه تیغ و تخت

 

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه به صورت روزانه و برای سالیان سال می‌خواهید استفاده کنید. ابتدا احتیاجات اصلی خود در این مورد را تعیین کرده و انتخاب خود را نسبت به احتیاجات اصلی و میزان بودجه و برای دراز مدت انجام دهید.

 

بعضی از ماشین‌های اصلاح صورت هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.

برخی از این دستگاه‌ها در حالت اصلاح خیس نیز قابل استفاده می‌باشند. تمیز کردن چنین مدل‌هایی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوست صورت شما خیلی حساس است می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از انواع ژل و کرم‌های صورت نیز به‌کار می‌روند.

اگر ماشین اصلاح شما مخصوص اصلاح خشک است برای کم کردن حساسیت اولیه می‌توانید ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشک کنید و یا یک حوله‌ی ولرم را بر روی صورتتان قرار دهید، به این ترتیب ریش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشین اصلاح شما به صورت اصلاح تر نیز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح کنید.

در اکثر ماشین‌های اصلاح صورت گزینه‌های اصلاح سبیل و تجهیزات مکمّل وجود دارد.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت میزان  مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند، چنین قابلیتی به شما کمک می‌کند که اصلاح صورتتان هیچ‌گاه نیمه‌کاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های اصلاح صورت متفاوت است، برای اشخاصی که محدودیت زمانی زیادتری دارند پیش از خرید، اطلاع از مدت دقیق شارژ شدن دستگاه الزامی است.

تعویض سر ماشین اصلاح هر دو سال یک بار، هم به سلامتی بیش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشین اصلاح کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که عادت کردن به ماشین اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد کشید، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشین اصلاح صورتی را که خریده‌اید متوقف نکنید.

ماشین های اصلاح صورت

در دستگاه‌هایی که حالت اصلاح دوَرانی دارند بهتر است با حالت دوَرانی و حرکت دادن آهسته بر روی پوست اقدام به اصلاح کنید.

در دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و با جلو و عقب رفتن تیغه‌ها کار می‌کنند بهتر است با حرکات مستقیم و طولانی اقدام به اصلاح کنید.

تا زمان عادت کردن کامل به طرز استفاده از ماشین اصلاح صورت، امکان دارد برای اصلاح نقاطی از صورتتان کمی سختی بکشید و یا در نقاطی از صورتتان احساس سوزش داشته باشید، به همین خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زیاد مطلوب‌تر است، فشار دادن زیاد باعث ایجاد تحریک یا حساسیت در پوست صورت می‌شود.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت در هنگام کار کمی گرم می‌شوند که این امر در ابتدای استفاده از این دستگاه می‌تواند موجب تحریک پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ی بیشتر در طرز استفاده‌ از ماشین اصلاح صورت، این مشکل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ماشین‌های اصلاح صورتی بروید که شانه‌های زیادی دارند.

برخی آقایان نقاطی از صورتشان را که اصلاح آن با ماشین اصلاح صورت مشکل است و فشار زیاد بر آن نقاط موجب تحریک و یا سوزش پوست می‌شود را با تیغ اصلاح می‌کنند.

عادت به تمیز کردن  ماشین اصلاح بلافاصله پس از پایان اصلاح صورت، باعث خواهد شد که اصلاحِ بعدی شما راحت‌تر انجام شود.

تیغ‌های ماشین اصلاح صورت نیز دارای عمر مفید هستند، در طی زمان اگر احساس کردید که آن‌ها کند عمل می‌کنند باید عوضشان کنید.

 

اکنون از شما دعوت می‌کنیم جهت انتخاب ماشین اصلاح صورتِ با کیفیت، از محصولات فروشگاه شیک فام shikfam.com دیدن فرمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 9 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: