بهترین و برترین تالار های پذیرایی
نوشته شده توسط : علی

انتخاب تالار پذیرایی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر فرد قبل از ازدواج است. چنانچه تالار یا باغ تالار انتخابی شما مطابق با معیارها و سلیقه شما نباشد خاطره‌ای که از بهترین شب مراسم عروسی‌تان به جای می‌ماند چندان مطلوب نیست و مهم‌ترین شب زندگی‌تان را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد.

پس انتخاب یک تالار پذیرایی یا باغ تالار می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. سایت تالار نت (www.talarnet.com) با معرفی تالارهای پذیرایی، باغ تالارها و دیگر خدمات دهندگان عروسی می‌تواند به شما در این انتخاب کمک شایانی نماید. شما می‌توانید تالاری که مطابق با ایده‌آل‌هایتان است را از طریق این سایت بیابید. در صفحه جستجوی پیشرفته این سایت می‌توانید محل برگزاری عروسی خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی، منطقه شهرداری، ظرفیت و دیگر امکانات مورد نظر جستجو کرده و با توجه به موقعیت، تصاویر و دیگر معیارهای شما تالار های پذیرایی مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از تخفیفاتی که برخی از تالارها مشخص نموده‌اند استفاده ببرید.

همچنین می‌توانید به صفحه تخفیفات تالارهای عروسی مراجعه نموده و تالارهایی که تخفیفات لحظه آخری یا خدمات ویژه ارائه نموده‌اند مشاهده و مکان مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

در صفحه تالارهای مجلل vip می‌توانید بهترین تالارهای عروسی را مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه خود تالار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار باید به برخی نکات خاص و کلیدی توجه کرد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

نکاتی برای انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار

1) چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن

قبل از اینکه مکان عروسی را بازدید کنید، بررسی کنید که تاریخ مورد نظرتان خالی است یا خیر. اگر همان مکان مد نظر شماست و تاریخ مورد نظرتان قبلا توسط عروس و داماد دیگری رزرو شده بود شما می‌توانید تاریخ مراسم‌تان را تغییر دهید.

2) ظرفیت تالار پذیرایی و تعداد میهمانان

بهتر است برای انتخاب تالار پذیرایی و عروسی‌تان ظرفیت مهیمانان را هم ملاک قرار دهید. به عنوان مثال تالار عروسی بزرگ با میهمانان کم اصلا زیبا نیست یا بر عکس تعداد میهمانان زیاد در یک سالن عروسی کوچک!!! تعداد میهمانان با ظرفیت سالن عروسی باید با هم تناسب داشته باشد.

3) درست کردن کروکی

اگر تالار انتخابی شما از لحاظ پیدا کردن موقعیت کمی پیچیده و مشکل است بهتر است با کمک مدیر تالار کروکی یا نقشه‌ای از منطقه تالار مورد نظرتان برای سهولت و دسترسی آسان میهمان‌هایتان درست کنید و توسط تلگرام در اختیار میهمان‌های محترمتان قرار دهید. همچنین می‌توانید لوکیشن تالار را روی نقشه گوگل مشخص نموده و لینک موقعیت تالار یا باغ تالار را برای مهمانان مشخص نمایید تا آنها بتوانند علاوه بر دیدن موقعیت تالار بهترین مسیر را از روی نقشه مشاهده نموده و به راحتی و به موقع به تالار مراجعه نمایند.

4) سوال در مورد هزینه تالار پذیرایی مورد نظرتان

یکی از مهم‌ترین مسائل که باید در طول مراحل اولیه برنامه‌ریزی ازدواج به آن توجه نمود، تعیین کردن بودجه مورد نظر برای انتخاب یک تالار پذیرایی مناسب می‌باشد. بعضی از تالارها قیمت‌هایی که به عروس و دامادها نشان می‌دهند بسیار مناسب می‌باشد ولی در مرحله پرداخت پول متوجه می‌شوید که باید هزینه‌های دیگری مثل ورودی تالار، بادکنک آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد، مالیات بر ارزش افزوده و … نیز علاوه بر هزینه هر نفر میهمان پرداخت نمائید که هزینه بسیار بالاتری از پیش‌بینی مخارج عروسیتان می‌گردد. پس مناسب است که در ابتدا از کلیه هزینه‌های تالار عروسیتان آگاه شوید و آن را در انتخاب‌هایتان دخیل نمائید.

بهتر است با بودجه مورد نظرتان بهترین تالار پذیرایی را از لحاظ امکانات و کیفیت غذا انتخاب نمایید. نکته دیگر که حتما باید از مدیر تالار پرسیده شود، نحوه پرداخت هزینه می‌باشد.

5) سوال در مورد آتش بازی

اگر دوست دارید میهمان‌هایتان را در شب عروسی سوپرایز کنید آتش بازی با فشفشه‌های رنگی و مشعل و … ایده‌ی خوبی می‌باشد.

6) سوال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی

در یک عروسی کلاسیک معمولا مرسوم است که بر سر عروس و داماد گل، پول، کاغذ رنگی و نقل می‌ریزند. بعضی از سالن‌های پذیرایی این اجازه را به شما نمی‌دهند پس بهتر است قبل از بستن قرارداد این سوال را هم بپرسید.

7) چک کردن موسیقی و ادوات آن

از مدیر سالن در مورد سیستم صوتی و افکت‌های نورپردازی و هماهنگی نور و صدا به صورت اتوماتیک پرس و جو کنید. چون افکت‌های نورپردازی جلوه ویژه‌ای به فیلم عروسیتان می‌دهد.

8) تغییر زمان عروسی بنا به هر دلیلی

یکی از مسائل مهم دیگری که باید از مدیر تالار پرسیده شود سوال در مورد کنسل شدن مراسم عروسی و تغییر آن به روز دیگر می‌باشد. بعضی از تالارها این اجازه را به شما نمی‌دهند و شما مجبورید مبلغی به عنوان جریمه کنسل شدن روز مراسم‌تان بپردازید.

9) انتخاب تالار پذیرایی دومی

بهتر است همیشه ما یک تالار دومی با همه‌ی خصوصیات و امکانات مورد نظرمان در ذهن داشته باشیم که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستیم مراسممان را در روز انتخابی در تالار مورد نظرمان برگزار کنیم سریع به تالار دوم مراجعه کنیم. چون در غیر این صورت مجبوریم دوباره از ابتدا به بررسی و جستجوی تالار بپردازیم و مجبور شویم تصمیمی عجولانه بگیریم.

10) تست غذای تالار عروسی

یکی ار مهم‌ترین نکات عروسی غذای شب آن می‌باشد. قبل از عقد قرارداد از مدیر تالار پذیرایی در خصوص تست غذا حتما سوال بفرمائید.

منبع : gadgetnews





:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 8 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: