نوشته شده توسط : علی

بهترین پک لاغری نیوشا کدام است؟


بهترین پک اونه که زیر نظر یک مشاور خبره بر اساس وضعیت بدنی شما برای شما طراحی شده باشد. چون همانطور که قبلا گفته شد، مشاوری که شما را مشاوره می کند و دانش و تجربه او تاثیر زیادی در نتیجه نهایی شما خواهد داشت. تمامی پکیج های این سایت توسط مشاوران با تجربه طراحی شده، مشاوران تیم ما از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده و تا امروز به صورت مداوم در حال آموزش دیدن و بروزرسانی دانش خود بوده اند. به همین دلیل بحمدالله درصد مشتریان راضی ما بسیار بالاست. شما هم اگر می خواهید با خیال راحت از پک های اختصاصی دمنوش نیوشا برای لاغر شدن استفاده کنید حتماً از باکس زیر روی دکمه “مشاوره” کلیک کنید:

اولین شرط گرفتن نتیجه خوب و دلخواه، استفاده از مشاور خوب و با تجربه و حرفه ای هست. مشاورین تیم سلامت تی ۲۴ با بیش از ۵ سال سابقه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.

منبع : https://www.tea24.ir/demonush-slimming-newsha

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اتوماسیون صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟

 

امروزه، اتوماسیون صنعتی، جهان را به طوفان کشانده و باعث شده که فرآیندهای تولید، کارآمدتر شوند. همانطور که می‌دانیم، نگرانی­‌های بسیار زیادی درباره‌ی تاثیر اتوماسیون صنعتی بر مهارت، اشتغال و بیکاری وجود دارد، لذا این روزها افراد بسیاری به دنبال درک اتوماسیون صنعتی و تاثیری که اتوماسیون بر جنبه های مختلف می‌گذارد، هستند.

در این مقاله با توجه به مطالعات علمی و دقیق که تاکنون انجام شده است، درباره­‌ی موضوعات زیر اطلاعات مفیدی داده شده است. با ما همراه باشید.

 

اتوماسیون چیست

اتوماسیون به معنای، به کارگیری فناوری ها و ماشین آلات، برای انجام وظایفی است که در گذشته توسط بشر به سختی انجام می‌شده است. به طور کلی، اتوماسیون را می‌توان استفاده از تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌ها و سیستم­های کامپیوتری برای کنترل پروسه‌ها، بدون دخالت انسان (حداقل دخالت انسان)، تعریف کرد.

 

اتوماسیون صنعتی چیست

در اتوماسیون صنعتی، فرایند‌ها بدون دخالت انسان و توسط برنامه‌های کنترلی و دستورالعمل‌ها، اجرا می‌شوند. امروزه اتوماسیون صنعتی، در کلیه عملکردهای صنعت از جمله: ساخت، تولید، نصب و نگهداری وجود دارد و کاملا به صورت خودکار کنترل می شوند. هدف از اتوماسیون صنعتی این است که کارکنان از مشاغل پرخطر، کسل کننده و آلوده رها شوند و با حذف خطاها و کاهش هزینه‌ها کیفیت را بهبود دهند تا باعث افزایش بهره­وری، بهبود ایمنی، بهبود کیفیت و افزایش سرعت شوند.

مزایای اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی مزایای بیشماری دارد و می‌تواند در کیفیت، سرعت و بهره وری، تاثیر به سزایی بگذارد. حتی قادر است به نتایجی فراتر از توانایی­‌های انسان، دست یابد. استفاده از ماشین آلات، باعث کاهش هزینه‌ها و مهم‌تر از همه، افزایش عملکرد می‌شود. برخی از مهم‌ترین مزایای اتوماسیون صنعتی در زیر بیان شده است:

مزایای اتوماسیون صنعتی

مزایای اتوماسیون صنعتی

  1. کنترل و مانیتورینگ دقیق
  2. انعطاف پذیری پروسه‌ها
  3. بهبود عملکرد
  4. افزایش راندمان
  5. افزایش ایمنی
  6. افزایش امنیت
  7. افزایش درآمد
  8. صرفه جویی در هزینه‌ها
  9. افزایش تولیدات
  10. ایجاد طیف وسیعی از خلاقیت و نوآوری‌ها در محصولات
  11. افزایش کیفیت تولیدات
  12. ارائه­ی بهتر خدمات
  13. کاهش احتمال خرابی موتورها، ماشین های الکتریکی و ریزپردازنده‌ها
  14. جمع آوری دیتاهای بهتر و مفیدتر
  15. کاهش ساعات کار
  16. کاهش خستگی کارکنان
  17. اوقات فراغت بیشتر

منبع » https://ac.maher.co.ir/169176/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

Cavan Aaron MacNair, known professionally as Camcardii, is an American Internet celebrity, Social Media Influencer, and TikToker. born on June 10, 1997, in Rhinebeck, New York.
Camcardii is very famous on TikTok and has a huge fan following, Camcardii initially gained success in 2019 through TikTok. You can search him with his username “camcardii”. Camcardii is very active on TikTok and keeps posting various viral prank short videos. Not many people know, but Camcardii is also a great competitive football player. He plans to try his hand in music and trying to reach as many as people possible. Moreover, it seems like he wants to be a professional singer. Camcardii also has a net worth of $1 million. His fan base is the main reason why he has such a huge net worth. Probably, his net worth would increase even more as his fan base increases. Camcardii is also a passionate traveler. He has also traveled to many parts of the world. The list includes him on big trips to Mexico and the Virgin Islands. He once shared that he wants to travel to Ireland



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه یک وبلاگ آشپزی راه اندازی کنیم؟

آیا قصد راه اندازی وبلاگ غذا دارید؟ ایا نمیدانید از کجا شروع کنید؟ من خودم قبلا همه این مسیر را رفته ام برای همین قصد دارم نکات کلیدی برای راه اندازی وبلاگ غذا را به شما آموزش دهیم. اما برای بلاگر شدن، به چه مواردی نیاز است؟ ایا داشتن یک صفحه اینستاگرام کافیست؟ ایا میتوانم یک وب سایت داشته باشم؟ چگونه؟ بیشتر من را راهنمایی میکنید؟

خوب برای اینکه وب سایت داشته باشید دو گزینه روبروی شما خواهد بود. اول اینکه یک طراح وب سایت استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. که معمولا این روش هزینه نسبتا زیادی برای شما خواهد داشت. اگر قصد دارید پروژه را به یک برنامه نویس قرار دهید بهتر است در یک قرارداد رسمی همه موارد، زمان تحویل، شرایط پرداخت و ... را درج کنید تا خدایی نکرده دچار خسارت نشوید.

گزینه بعدی این است که خودتان این کار را انجام دهید. اصلا ترس نداشته باشید من هم برنامه نویس نبوده ام و تنها از یک سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس استفاده کردم. برای راه اندازی فقط نیاز است از یک هاستینگ معتبر مثل هاست ایران استفاده کنید. شما ماهانه مبلغی را پرداخت میکنید که هزینه آن در حد چند ده هزار تومان است. بعلاوه برای انتخاب ظاهر سایت هم نیازی نیست حتما از یک قالب پولی استفاده کنید. قالب رایگان برایتان کافی خواهد بود.

 

مراحل مهم برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی

برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی لازم است که گامهایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را طی کنید تا به یک وبلاگ حرفه ای و همه فن حریف تبدیل شوید. برای این کار ابتدا باید این موارد را اجرایی کنید:

1- یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید: برای موفقیت لازم است اسمی را انتخاب کنید که به راحتی در ذهن افراد باقی بماند و کوتاه و خوش آوا باشد. شاید این مرحله کمی خسته کننده برسد اما حتما برای موفقیت لازم است یک اسم خوب داشته باشید.

2- یک هاستینگ معتبر انتخاب کنید: یکی از مشکلاتی که برای مالکان وب سایت و وبلاگها به وجود میاید عدم شناخت از یک هاستینگ معتبر است من باتوجه به سالها کارکردن در این حوزه هاست ایران را به شما معرفی میکنم.

3- وردپرس نصب کنید: اگر دانش فنی برای نصب یک سیستم مدیریت محتوا را ندارید، اصلا نگران نباشید کارشناسان هاستینگها این کار را به صورت رایگان انجام میدهند.

4- قالب وردپرس را نصب کنید: این کار بسیار ساده است و خود شما هم میتوانید آن را انجام دهید. کافیست وارد پانل شده و تم (قالب) خود را بارگذاری و در کمتر از چند دقیقه نصب کنید.

5- ابزارهای بررسی نصب کنید: ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس، سرچ کنسول ابزارهای مهم برای هر بلاگری است. کافیست کد هر دوی اینها را در فوتر و یا هاست خود بارگذاری کنید.

6- پلاگینهای مهم را نصب کنید: پیشنهاد من به شما استفاده از پلاگین یواست است، این پلاگین برای سئوی داخلی شما بسیار مفید خواهد بود. نسخه رایگان این پلاگین کار شما را راه خواهد انداخت.

7- عکس خوب بگیرید: از آنجایی که یک وبلاگ آشپزی دارید، باید عکسهایی را بگیرید که مخاطبان را مجذوب کند. برای این کار باید ابتدا از فنون عکاسی اطلاعات داشته باشید.

منبع: https://yummynotes1.tumblr.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مضمون‌ مختصری که در ابتدا به آن اشاره شد تمجید همگانی از افکت صوتی است. البته در صورتی بخواهیم تعریف‌و‌تمجید جامع تری از این کلمه و واژه داشته باشیم می بایست بگوییم که افکت های صوتی موادسازنده خامی می‌باشند، که در تمام اشیا اثبات و متحرک، که از واکنش دو شیء یا این که مولکول یا این که ذرات آن‌ها به یکدیگر ساخت می‌گردد، افکت صوتی در قالب های گوناگون می‌گویند.

برخلاف تصوری که موجود است افکت صوتی صرفا در مسئله ساخت یک جلوه مختص بر روی شی ءها نمی‌باشد. بلکه می‌تواند از منابع فیزیکی حریم ما به وجود آید، لابد میپرسید چطور؟ همان گونه که هنگامی که شما وارد یک خیابان می شنوید فقط یک صدا نمی شنوید بلکه تیمی از صداهای متفاوت مثل صدای بوق ماشین، صدای پا، صدای گفتگوی بشر ها، صدای پرنده ها و … .

اسم های دیگر افکت صدا
این روز ها بازار متساوی سازی کلمه های غیر فارسی بسیار داغ است. روزمره معادلات فارسی کلماتی را مشاهده می کنید که در سوی مراقبت فرهنگ وتمدن و گویش پارسی چهره می گیرد. واژه و کلمه افکت صوتی نیز از این فرمان مستثنا وجود ندارد. در تمدن مشخص و معلوم برای واژه افکت صوتی هم اندازه آواپردازی در حیث گرفته شده‌است. همین طور ممکن است واژه های دیگری مساوی این کلمه و واژه را شنیده باشید. کلماتی مثل جلوه های صوتی، Audio Effect و … که اما همه این ها متساوی واژه و کلمه افکت صوتی یا این که Sound Effects هستند.

افکت های صوتی از پیشین تا اینک
تاریخچهی به کار گیری از افکت های صوتی به سال های به دور مربوط می شود. در قبل برای تولید افکت های صوتی ناچار بودند از وسایل طبیعی مو جود در صحنه به کار گیری نمایند یا این که اینکه در استودیو با وسایل حقیقی وواقعی صدا و افکت متبوع خویش را مشابه سازی نمایند و در ویدئو خویش از آن به کار گیری نمایند. اما واضح است که‌این طرز بسیار وقت گیر و پرهزینه است.

با پیشرفت تکنولوژی و ابزار و اپلیکیشن های گوناگون، همین طور با دقت به تنوع افکت ها و دشواری زمینه، افکت های صوتی به طور دیجیتال و از پیش مهیا به کارگیری می شود. کافی است مورد و مدل افکت متبوع خویش را بدانید و گزینش نمایید در سریع ترین و با صرف هزینه سنجیده می توانید افکت متبوع را تنظیم و استعمال فرمایید.

برای تهیه و تنظیم افکت های از پیش مهیا از گیرنده های ضبط ماهر به وسیله میکروفن و بوم های صدابرداری بر روی دستگاه یا این که دوربین به کار گیری می‌گردد که معمولاً با فرمت های FLAC یا این که WAV ضبط و ذخیره می‌شود.

گونه های افکت های صوتی

افکت های صوتی شی ءها 
افکت های صوتی که از اشکال وسایل و اشیای گوناگون در گونه و فرآورده های گوناگون تولید می‌گردد.

افکت صوتی اشیای الکترونیکی 
در برگیرنده افکت های صوتی از اشیای الکترونیکی مشتمل بر امکانات رادیویی و دیجیتال است. 

افکت صوتی اشیای شکستنی 
در برگیرنده افکت های صوتی اشیای شکستنی است. 

افکت صوتی اشیای پلاستیکی 
دربرگیرنده افکت های صوتی مختلفی از شی ها پلاستیکی است که مشتمل بر اکشن های صوتی متفاوت در کاربرد روزمره است.

افکت صوتی ورزشی 
این موسسه دربرگیرنده افکت های صوتی از اشکال توپ های ورزشی، وسایل ورزشی، بازی کردن و … است

افکت صوتی حمل و نقل 
دربرگیرنده افکت صدای اشکال ماشین و وسایل حمل نقل زمینی، هوایی، آبی رنگ و ریلی

افکت صوتی شهر و بخشها مسکونی 
دربرگیرنده افکت صدای سروصدا شهر، صدای محیطی بخش ها مسکونی، ساختمان و …

افکت صوتی بشر و جانداران 
مشتمل بر افکت صوتی از اشکال صدای آدم در موقعیت های متفاوت، جنگ، نفس کشیدن و …

افکت صوتی طبیعت 
دربرگیرنده تمامی افکت های صوتی از صدای طبیعت، بیشه، آب، حریق، هوا و خاطر، باران و …

افکت صوتی کارتونی و فانتزی 
افکت های صوتی فانتزی، خردسالان، تم های تولید بازی و موشن گرافیک

افکت صوتی جنگی 
مشتمل بر افکت صوتی اشکال امکانات جنگی سنگین و سبک، نفری و وسایل نقلیه جنگی

منبع : https://ezdesign.ir/cat/music/sfx/



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انواع پارتیشن به تفکیک اتصالات

به طورکلی جداکننده ها به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن ثابت

این مدل از پارتیشن در محل نصب به دیوار یا زمین یا سقف متصل می باشد و امکان جابجایی بدون باز کردن اتصالات، وجود ندارد.

اگر شما قصد سفارش این محصول را دارید، ابتدا باید ابعاد محیطی که می خواهید پارتیشن را در آن نصب کنید، اندازه‌گیری نمایید (اندازه گیری ابعاد توسط متخصصان آرکا پارتیشن انجام می شود) تا سفارشتان مطابق ابعاد دلخواه شما ساخته شود.

پارتیشن متحرک – پاراوان

پارتیشن متحرک کاربردی تر از پارتیشن ثابت است. زیرا قابلیت جابجایی داشته و به جایی متصل نمی باشد،

از این روز دیگر نگران آسیب رسیدن به دیوار، زمین و… نخواهید بود.

این محصول نسبت به نوع ثابت آن در ایران از محبوبیت بیشتری بر خوردار بوده و فروش بالاتری دارد.

نام دیگر پارتیشن متحرک، پاراوان می باشد, که به صورت پیشفرض از ۴ قسمت متصل به هم، ساخته می شود که به هر قسمت یک لنگه می گویند‌.

این محصول در هر محیطی قابل استفاده است.

شما به راحتی می توانید از این محصول در خانه، شرکت، اداره، اماکن تجاری، پاساژ، اماکن مذهبی و… استفاده نمایید.

از آنجایی که جداکننده ها دارای طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های متنوع می باشند،

شما به راحتی می توانید رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

این محصول  از لحاظ طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است و شما می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و دکوراسیون فضای داخلی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

ناگفته نماند که پارتیشن ثابت نیز از این ویژگی مستثنی نیست!

پارتیشن ثابت بهتر است یا متحرک؟

هر کدام از این جداکننده ها مزیت و ویژگی منحصر بفرد خود را دارند، به طور مثال پارتیشن های ثابت از مقاومت بیشتری برخوردارند و نسبت به پارتیشن های متحرک(پاراوان) رسمی تر هستند‌.

اما از طرفی پارتیشن های متحرک قابلیت جابجایی داشته و می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و در مکان های مختلف استفاده کنید و پس استفاده، آن را به راحتی جمع کنید.

پس توجه به نیاز و خواست و سلیقه مشتری ثابت یا متحرک بودن پارتیشن را تعیین می کند.

منبع : https://www.arka-partition.com/



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای استفاده از پنل اس ام اس رایگان

با وجود پیشرفت چشم گیر شبکه های اجتماعی هنوز هم استفاده از پیامک برای موارد مختلف اطلاع رسانی از جایگاه ویژه برخوردار است. محبوبیت اس ام اس به دلیل سادگی و سرعت و ماندگاری است. اکثر کاربران شبکه های اجتماعی به دلیل حجم بالای پیام ها و طولانی بودن متن ها از خواندن بسیاری از پیام ها صرف نظر می کنند اما اس ام اس به دلیل کوتاه و مختصر و مفید بودن پیام اکثرا خوانده شده و کاربران برای استفاده از اطلاعات آن از حذف کردن پیام ها خودداری می کنند. استفاده از پنل اس ام اس رایگان به دلیل امکان ارسال گروهی پیام ها و تاثیر گذاری بالاتر بیشتر از شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت های فراوان پنل اس ام اس رایگان بر کسی پوشیده نیست. بطور مثال اگر ۵۰۰ پیامک تبلیغاتی در رابطه با فروش فوق العاده دارای تخفیف فروشگاهتان به مخاطبان مد نظرتان ارسال کنید و تنها ۱۰ نفر از اس ام اس شما استقبال کنند می توان گفت سودی فوق العاده برای کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان به دست آورده اید.

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده بکنم؟

بیایید چند دلیل را با هم بررسی کنیم تا به اهمیت خرید پنل اس ام اس پی ببرید:

    قدرت:طبق آمار های رسمی، ۹۸ در صد از پیام های تبلیغاتی دریافتی توسط مردم مشاهده می شود و کد های تخفیفی که از طریق اس ام اس ارسال می شوند ده برابر بیشتر از کد های تخفیفی که از طرق دیگر ارسال می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.
    سرعت:با در نظر گرفتن این موضوع که ارسال و دریافت پیامک بدون واسطه بوده می توان به سرعت این راه ارتباطی پی برد.
    ارزان بودن:با توجه به بازدهی بالای پنل های اس ام اسی و قیمت پایین خرید پنل اس ام اس می توان گفت یکی از مقرون بصرفه ترین راه های ارتباطی میان کسب و کار و مشتری، ارسال پیامک است.
    تمایل افراد به دریافت پیامک:طبق آمار های گزارش شده، ۸۳ درصد از مردم تمایل دارند در ماه ۲ پیامک برای آن ها ارسال شود.

با در نظر گرفتن موارد بالا، خرید پنل اس ام اس می تواند یک مسیر ایده آل برای صاحبان کسب و کار باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود.
نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان
1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد.
2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد.
3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد.
4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود.
5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید.
گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح  پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود.
اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود. فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود. نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان 1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد. 2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد. 3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد. 4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود. 5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید. گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود. اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد. 6- از فروشگاه اینترنتی نوآور کمک بگیرید! منبع : https://noavar.shop/


:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با مکانیزم کاناپه مبل  تخت خواب شو

هنگامی که فضا و متراژ ارزش بالایی دارد ، یک مبل یا کاناپه تخت خواب شو، راه حلی ایده آل برای اطمینان از این است که از هر وجب از فضا حداکثر استفاده شده است. در آپارتمان های نقلی، وقتی فضای کمی در اختیار دارید اما به فضایی برای خوابیدن نیاز دارید،مبل یا کاناپه تخت خواب شو،بهترین گزینه است.

برای  انتخاب مبل تخت خواب شوی مورد علاقه خود،مدل های متنوعی وجود دارد،از طرح های چرمی مدرن گرفته تا مبل هایی با طرح های کلاسیک ،کاناپه هایی تخت خواب شو با مکانیزم مکانیکی تا مکانیزم های اتوماتیک و هوشمند.آن قدر طرح های متنوعی از مبل های تخت خواب شو در بازار وجود دارد که همه سلیقه ها رو متقاعد خواهد کرد و اصلا نیازی به کوتاه آمدن از سلایق و خواسته ها نیست.

با توجه به زندگی مدرن وفضای کوچک و کم متراژ،هیچ چیزی بهتر از صرفه جویی در مساحت و استفاده از کاناپه های تخت خواب شو نیست. مبل های تخت خواب شو یک نفره بسیار محبوب هستند.بنابراین می تواند تغییر دکوراسیون داده وبا خرید یک مبل تخت خواب شو،از شر یکی از کاناه های خود راحت شوید.

 

کاناپه مبل تخت خواب شو

آیا تا به حال یک شب را روی کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قمیمت گذرانده اید ؟ مطمینا از زندگی سیر خواهید شد!مبل ها وقتی به خوبی ساخته می شوند باید چیزی باشند که سال ها بتوانید از آن لذت ببرید و حداقل برای مدت 15 سال بتوانید از آن استفاده نمایید.

با داشتن کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قیمت، تشک آن بعد از چند سال شروع به شل شدن می کند. مکانیسمی که مبل را به تخت خواب تبدیل می کند نیز ضعیف می شود و شروع به خراب شدن می کند و باعث می شود استفاده از تخت خواب با مشکل روبرو شود. آنچه روزگاری یک خرید عالی و به صرفه به نظر می رسید،ظرف 2 سال از بین رفته و حالا ناچاربه صرف هزینه ای دوباره می شوید.

در این مطلب در مورد 3 نوع مکانیزم کاناپه مبل تخت خواب شو را مورد بررسی قرار می دهیم:

یک کاناپه مبل تخت خواب شو ،باید برای شما یا مهمانان ، برای نشستن ، کار کردن یا لم دادن راحت باشد. همچنین گاهی تخت مهمان است. اگر در یک محل اقامت کوچک و کم متراژ زندگی می کنید ،اهمیت آن بیشتر می شود، چرا که برای خواب و استراحت شبانه از آن استفاده می کنید. به همین دلیل است که ما کاناپه مبل تخت خواب شو های  خود را طوری طراحی کرده ایم که بتوانند سال های سال دوام بیاورند.

در هر صورت ، کاناپه مبل تخت خواب شو خریداری شده،برای اثبات کیفیت خود نیاز به زمان دارد. اگر می خواهید یک کاناپه مبل تخت خواب شو با کیفیت پیدا کنید ، مهمترین موارد و جزییات آن عبارتند از: مکانیزم باز کردن ، جزییات ساختاری تشک ، ساختارکاناپه ، مواد مصرفی در کوسن و تشک ،پارچه ای که برای ساخت آن استفاده شده است و همچنین مهارت و تکنیک طراحی و ساخت محصول.

کاناپه مبل تخت خواب شو ما دارای سازوکارهایی محکم هستند که فرسوده ، پاره یا شکسته نخواهند شد. علاوه بر این ، تشک های ما ضخیم و باکیفیت هستند و با دقت بیشتری  از بسیاری از برند های دیگر ساخته شده اند. که یک خواب راحت در شب را برای شما فراهم می کند.

کارخانه ما از 40 سال پیش به عنوان یک تولید کننده تشک،فعالیت خود را آغاز کرد و سپس حدود 20 سال پیش به ساخت  اثاثه یا لوازم داخلی مشغول شد. به همین دلیل ما اطمینان داریم که روی همه کاناپه مبل تخت خواب شو های خود یک تشک عالی و بی نقص در بازار داریم.

 منبع : https://b2n.ir/kanapetakhtsho



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر صفحه نمایش گوشی شما بشکند و یا ترک بخورد چگونه باید آن را تعویض کنید؟ اگر باتری گوشی شما دچار مشکل شده باشد چه روش‌هایی برای تعویض آن وجود دارد؟

برای اینکه بهتر بتوانید در مورد مشکلات موبایل خود اطلاعات بدست آورید، دو سایت ifixit.com و emdadmobile.net را برای حل تمام مشکلات مربوط به گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کنیم.

تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند معمولا از ساختارهای مشابهی در محصولات خود استفاده می‌کنند. این ساختار شامل شاسی اصلی گوشی که تمامی قطعات روی آن سوار می‌شوند، مادربرد، باتری و پنل صفحه نمایش می‌شود. تمامی اجزای ریز گوشی نظیر سوکت‌ها، کابل‌های اتصال، کابل‌های آنتن، ماژول دوربین، خشاب سیم‌کارت و هر آن‌ چیزی که به فکر شما برسد روی مادربرد مونتاژ می‌شوند.

اما نحوه دسترسی به این بخش از گوشی و تعویض اجزای مختلف در هر دستگاهی می‌تواند متفاوت باشد. در واقع بدین منظور شما به تجهیزات مختلفی نیاز داشته و روند کاری نیز برای هر گوشی هوشمند با دیگری تفاوت‌هایی دارد که اگر اصول باز کردن گوشی یا اصطلاحا دی‌اسمبل دستگاه را ندانید احتمالا به دردسر خواهید افتاد.

وب‌سایت iFixit یکی از نمونه‌های موفق در دنیاست که به‌صورت تخصصی روزانه مطالب آموزشی پیرامون باز کردن انواع دستگاه‌های دیجیتال، به‌خصوص گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون و یا ویندوزفون را منتشر می‌کند. این پایگاه اینترنتی به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید گوشی‌های هوشمند پیشرفته و فوق‌العاده‌ای مانند گلکسی نوت ۹ و یا آیفون ایکس‌اس مکس را به‌صورت کامل باز کرده و هر جزیی از آن را که بخواهید تعویض کنید.

این وب‌سایت بدون شک موفق‌ترین نمونه خارجی در این زمینه است که تنها چند روز پس از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، آنها را در لابراتوار اختصاصی خود کالبدشکافی می‌کند. در کالبدشکافی، تمامی اجزای گوشی از جمله صفحه نمایش، کابل‌های اتصال، حسگرهای اثرانگشت، باتری، مادربرد و جزیی‌ترین قطعات به‌کار رفته در آنها تشریح می‌شوند. iFixit حتی برای راحتی کاربران، ویدیوهایی را نیز به‌صورت مرتب منتشر می‌کند تا افراد علاقه‌مند که کنجکاوی زیادی دارند بتوانند نسبت به گوشی‌های هوشمند اطلاعات بیشتری بدست آورند.

وب‌سایت مذکور علاوه بر مقالات آموزشی پیرامون نحوه باز کردن گوشی‌های هوشمند و تعویض قطعاتی نظیر صفحه نمایش و باتری، یک فروشگاه ابزار تعمیر موبایل و قطعات را نیز به‌صورت تخصصی در دسترس کاربران قرار داده است تا با خرید تجهیزات مورد نیاز و دیدن آموزش‌های مرتبط با دستگاه خود، در صورت نیاز قطعه یا قطعات معیوب را با کمی دقت و حوصله تعویض کنند.

اما ifixit.com یک نمونه ایرانی هم دارد که به زبان فارسی و با رویکردی مشابه برای کاربران علاقه‌مند به حوزه قطعات موبایل و ابزار تعمیرات، فعالیت می‌کند. وب‌سایت امداد موبایل  روزانه مقالات آموزشی مختلفی را در خصوص باز کردن و تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند در پلتفرم‌های مختلف از جمله Android، iOS و Windows Phone منتشر می‌کند.

امداد موبایل یک فروشگاه ابزار و قطعات کامل و تخصصی را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا با تهیه موارد مورد نیاز خود، دست به کار شده و گوشی هوشمند معیوب خود را تعمیر کنند. به دلایل مشکلات مربوط به سفارش کالا از سایت‌های خارجی، کاربران می‌توانند به راحتی به جای خرید از بخش ابزار تعمیرات ifixit، به بخش ابزار و لوازم تعمیرات موبایل در فروشگاه امداد موبایل مراجعه کنند. کاربران فارسی زبان با مراجعه به بخش مورد نظر می‌توانند به طیف گسترده‌ای از محصولات کاربردی و با کیفیت دسترسی داشته باشند تا حتی اولین تجربه تعمیر یک گوشی موبایل برایشان به شیرینی تمام شود.

اگر یک تعمیرکار حرفه‌ای و با تجربه هستید می‌توانید به سراغ مجموعه ابزارها و یا ابزارهایی بسیار با کیفیت و البته گران‌تر بروید. اما در صورتی که یک کاربر عادی هستید و صرفا قصد دارید گوشی موبایل خودتان را تعمیر کنید و این تعمیر شامل کارهای نسبتا آسانی نظیر تعویض صفحه نمایش و یا باتری گوشی می‌شود ابزارهایی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌تری برای شما در نظر گرفته شده تا بدون دردسر و البته صرف هزینه زیاد، موبایل خودتان را تعمیر کنید.

علاوه بر این در وب‌سایت امداد موبایل یک فروشگاه قطعات یدکی موبایل نیز در دسترس کاربران قرار دارد تا به‌راحتی و با اطمینان خاطر قطعات پرکاربردی مانند باتری، مجموعه صفحه نمایش شامل تاچ و ال‌سی‌دی، انواع سوکت‌ها، قاب و درب پشتی، انواع فلت و بلندگوهای مختلف را خریداری نموده و با توجه به مقالات آموزشی آنها را تعویض کنند.

برای خرید قطعات یدکی موبایل به سایت ابزارک موبایل مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()