نوشته شده توسط : علی

تور استانبول بهترین موقعیت برای گردشگران ایرانی است تا بتوانند خرید بلیط تهران به استانبول سفری کوتاه اما هیجان انگیز به ترکیه داشته باشند و از تفریحات و امکانات اروپایی در نزدیکترین کشور اروپایی به ایران لذت ببرند. ترکیه کشوری با پیشینه ی تاریخی بسیار غنی و معماری اسلامی دوست داشتنی در برخی نقاط هست که می تواند تور استانبول را برای دوست داران تاریخ و فرهنگ دیگر کشورها هم هیجان انگیز کند. مساجد ترکیه هر یک مربوط به بخش های مختلف تاریخ این کشور هستند و در این مقاله به معرفی مساجد شگفت انگیز تور استانبول که در سفر به ترکیه می توانید از آنها دیدن کنید بپردازیم.

مسجد ایاصوفیه؛ هشتمین عجایب شگفت انگیز جهان

مسجد ایاصوفیه در تور استانبول قابل بازدید است. این مسجد که در ابتدا به عنوان یک کلیسای بسیار عظیم ساخته شده در سال ۱۴۵۳ و به دستور حاکم وقت ترکیه در سلسله ی عثمانی به یک مسجد تبدیل گشته است. معماری شگفت انگیز مسجد ایاصوفیه، این بنای تاریخی را که حالا به عنوان یک موزه در تور استانبول می توانید از آن دیدن کنید، به یک مقصد گردشگری منحصربفرد به عاشقان تاریخ، هنر، فلسفه و همینطور معماری تبدیل کرده است.

معرفی مساجد شگفت انگیز در تور استانبول

مسجد ایاصوفیه برای یک مدت طولانی (حدود هزار سال) به عنوان بزرگترین کلیسای جهان شناخته میشده است. این مسجد معماری اصیل اسلامی ندارد چرا که در ابتدا به عنوان کلیسای جامع ایلخانی یونانی ساخته و بنا شده است و در حال حاضر هم دیگر به عنوان یک مسجد از آن استفاده نمیشود و جنبه ی موزه ای هنری تاریخی در تور استانبول دارد. با وجود اینکه به طور رسمی ایاصوفیه یک مسجد با کارایی مسجدی که در ذهن ما وجود دارد نیست، اما از سال ۲۰۲۰ باز هم به عنوان مسجد ایاصوفیه شناخته می شود و گردشگران برای ورود به این بنای تاریخی باید لباس مناسب مسجد به تن کنند.

مسجد آبی؛ مسجد سلطان احمد در تور استانبول

شما می توانید بلیط دو مقصده تهران استانبول را از آژانس گردشگری طاهاگشت خریداری کنید و بعد از رسیدن به استانبول و استراحت، اگر دوست داشتید از محبوب ترین و مشهورترین مسجد این شهر دیدن کنید سری به مسجد سلطان احمد بزنید.

مسجد سلطان احمد نه تنها مشهورترین مسجد در تور استانبول هست بلکه می توان از مسجد آبی به عنوان مشهورترین مسجد در کشور ترکیه یاد کرد. فراموش نکنید که دو مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد دقیقا در یک نقطه ی شهر و روبروی یکدیگر واقع شده اند و شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در یک بعد از ظهر دوست داشتنی در تور استانبول از هر دو بنا دیدن کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 8 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی، همه چیز در مورد قیمت در و پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و روش های محاسبه قیمت تمام شده آن یکی از مهمترین دغدغه های تمام کسانی است که به فکر خرید درب و پنجره های دوجداره UPVC هستند است.

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت در و پنجره دوجداره و تمامی محصولات یو پی وی سی به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق و جزئیات مورد نیاز اعم از تعداد بازشو، یراق آلات، نوع و جنس شیشه های دوجداره، نوع پروفیل یو پی وی سی، رنگ و … که منظور ساخت و تولید پنجره دوجداره UPVC به آن نیاز است.

نکته بسیار مهم در مورد محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی دیگر از مشکلاتی که مصرف کننده را بسیار گیج میکند و تخمین قیمت پنجره دوجداره را برای آن بسیار سخت میکند ارائه قیمت پنجره و درب دوجداره به صورت متر مربعی است ! که در ابتدا، به ظاهر قیمت بسیار پایینی را استعلام می گیرند و در انتهای کار با صورتحساب غیر معقول و متفاوت با آنچه در نظر داشتند مواجه می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تاثیر آهنگ های غمگین

تا پیش از این بخش زیادی از تحقیقات بر روی لذتی که موسیقی شاد می تواند به ارمغان بیاورد متمرکز شده بود. مطالعه ای در سال ۲۰۱۳ در مجله روانشناسی مثبت نشان داد افرادی که به موسیقی شاد گوش می دهند می توانند خلق و خوی خود را بهبود بخشند و شادی خود را تنها ظرف دو هفته افزایش دهند.برای آشنایی بیشتر با تاثیر موسیقی بر مغز کلیک کنید.
در این مطالعه، از شرکت ‌کنندگان خواسته شد که سعی کنند به تنهایی خلق و خوی خود را بهبود بخشند، اما آن ها تنها زمانی موفق به انجام این کار شدند که به موسیقی شاد در مقابل آهنگ‌های غم‌انگیزتر گوش دادند. خلق و خوی شادتر مزایایی فراتر از داشتن حس خوب در زندگی به همراه دارد. از ضربات طبل اجداد باستانی ما گرفته تا خدمات پخش آهنگ نامحدود امروزی، موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بشری بوده است. محققان برای قرن‌ها در مورد فواید درمانی و تقویت خلق و خوی ناشی از موسیقی تحقیق کرده‌اند. اما در مورد آهنگ های غمگین چطور؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی موسیقی غمگین نیز می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد. در حالی که مطالعات تا پیش از این نشان داده بود موسیقی می تواند شادی را افزایش داده و اضطراب را کاهش دهد نتایج یافته ها درباره تاثیر گوش دادن و در واقع دانلود آهنگ غمگین تعجب آور بوده است. بر اساس تحقیقات اخیر دانشگاه دورهام در بریتانیا و دانشگاه جیواسکیلا در فنلاند که در منبع PLOS ONETrusted منتشر شده است، موسیقی غمگین نیز برای بیشتر شنوندگان لذت و آرامش به ارمغان می آورد.  



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هدف از راه اندازی سایت چیست؟

خب، هدف از راه اندازی سایت تان چیست و سایت شما چه ماموریتی دارد؟ این اهداف یا ماموریت، در برگیرنده ایده هایی هستند که شما برای شرکت و وبسایت خود در نظر دارید. هر فردی که وب سایتی را راه اندازی می کند، بالطبع از بازدیدکنندگان خود انتظاراتی دارد. مطمئناً شما نیز از کاربران خود انتظار دارید که پُست های وبلاگ شما را مطالعه کنند یا محصولی از شما خریداری کنند. شاید شما قصد دارید به مخاطبانتان چیزی بیاموزید یا آنها را سرگرم کنید و یا شیوه زندگی آنها را با محصولات شگفت انگیز خود ارتقا دهید.

بنابراین، پیش از آن که در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید باید بدانید که سایت شما دقیقاً چه ماموریتی دارد. از این موضوع به سادگی نگذارید. سعی کنید وقت زیادی را برای تعیین اهداف سایت تان صرف کنید. دانستن این که می خواهید به چه چیزی دست یابید، ممکن است کمی دشوار باشد. بسیاری از وب سایت هایی که برای مشاوره سئو یا تبلیغات در گوگل با نوین تماس می گیرند، متاسفانه با چنین مشکلی روبرو هستند. بیشتر این وب سایت ها آن چه که انجام می دهند را به صورت شفاف توضیح نمی دهند و نمی دانند چه چیزی محصولاتشان را در بین سایت های رقیب خاص می کند.

اگر در تهران و قم زندگی میکنید و قصد راه اندازی سایت و آشنایی با مفاهیم طراحی سایت دارین روی لینک پایین کلیک کنید.

منبع : https://www.webinoco.ir/website-desing-qom/



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و…

“اینجا هرکس تو کارش استاده”، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش نوعی از پمپ های گریز از مرکز مستغرق هست. ساز و کار پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده است که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می آورد و نتیجه ی این عمل افزایش انرژی جنبشی سیال می باشد که در انتها سیال پمپ خواهد شد.

پمپ کفکش نیز مانند پمپ شناور و کارواش خانگی جزو الکتروپمپ ها محسوب می شود.

 

موراد مصرف پمپ کف کش

کشیدن آب از چاه

آب بدون آلودگی یا لجن

پمپ شناور چیست؟

پمپ شناور نیز مانند پمپ کف کش از نوع پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق می باشد و جهت انتقال آب از چاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

موارد استفاده پمپ شناور

چاه عمیق

صنایع کشاورزی

صنایع باغبانی

صنایع نفت و گاز

بعد از مطالعه این موارد تا حدودی با تفاوت پمپ کفکش شناور آشنا شده اید و ما نیز سعی داریم در ادامه به صورت مفصل در رابطه با شباهت ها و تفاوت های پمپ کف کش با پمپ شناور توضیح دهیم.

شباهت بین پمپ کفکش و شناور

دلیل داشتن این تفاوتها به خاطر شباهت هایی است که بین آنها وجود دارد:

پس قبل از پرداختن به تفاوتهای پمپ کفکش و شناور چند مورد از شباهتها آنها را ذکر میکنیم.

  1. این دو نوع پمپ هر دو به صورت عمودی ساخته می شوند ودر هنگام کار نیز باید به صورت عمودی داخل سیال مورد نظر قرار گیرند.
  2. هر دو نوع این پمپ ها مستغرق هستند: یعنی در هنگام کار باید کل بدنه پمپ در داخل آب قرار گیرد.
  3. به همین دلیل معمولا از هردو نوع این پمپ در کشیدن آب از چاه استفاده می شود.
  4. هر دو نوع این پمپ از نوع پمپ های سانترفیوژ می باشند.
  5. در پمپاژ سیال عملکردی شبیه به هم دارند.
  6. هر دو دارای خازن راه اندازی می باشند.

به دلیل شباهت زیاد این دو پمپ در ساختمان و عملکرد تشخیص آنها کمی مشکل باشد و باید تفاوتهای آنها را بدانید.

تفاوت بین پمپ کفکش و شناور

حال که با شباهت های این دو نوع پمپ آشنا شدید به تفاوت های پمپ کف کش و شناور می پردازیم.

همانطور که این دو پمپ در ساختمان ظاهری شباهت به هم دارند. با دانستن تفاوت های ظاهری نیز می توان آنها را شناخت.

 

تفاوت در ورودی وخروجی پمپ کفکش شناور

در شناورها ورودی سیال در میانه بدنه قرار دارد ولی در پمپ های کفکش ورودی سیال در انتهای بدنه قراردارد.

خروجی سیال در پمپ های شناور در بالای بدنه پمپ قرار دارد ولی خروجی پمپ های کفکش در کنار پمپ قرار میگیرد.

 

تفاوت در جنس بدنه کفکش و شناور

پمپ های شناور معمولا از جنس استیل ساخته میشوند ولی پمپ های کفکش از جنس چدن ساخته میشوند.

 

تفاوت در ساختار بدنه

پمپ های شناور معمولا به صورت دو تکه و با قطر کم ساخته می شوند به همین دلیل در این نوع پمپ ها در چاه های حفر شده توسط بدنه ودهانه با قطر کم استفاده می شود. در حالی که پمپ های کفکش به صورت یکپارچه ساخته می شوند و دارای قطر بالاتری نسبت به پمپ های شناور هستند.

 

تفاوت در نصب و تجهیزات راه اندازی

در پمپ های شناور خازن راه اندازی معمولا در تابلو و خارج از پمپ تعبیه می شود ولی در پمپ های کفکش این خازن داخل پوسته پمپ قرار دارد.

پمپ های شناور توسط لوله و اتصالات مخصوص به صورت ثابت در چاه نصب می شوند ولی در پمپ های کفکش نیازی به نصب ندارند و فقط کافیست در داخل سیال غوطه ور شوند.

 

تفاوت در تعداد پروانه ها

پمپ های کفکش دارای یک پروانه یا دو پروانه می باشند در حالی که پمپ های شناور دارای چندین پروانه و دارای دیفیوژمی باشند (دیفیوژ جریان فشار آب را در انتقال سیال از یک پروانه به پروانه دیگر نگه می دارد تا افت فشار ایجاد نشود راندمان پمپ بالاتر رود) به همین دلیل است که پمپ های شناور دارای پروانه بیشتری نسبت به پمپ های کفکش می باشند و از آنها می توان در چاههای عمیق استفاده کرد.

پمپ های کفکش موجود در بازار نهایتا تا ارتفاع ۱۷۰ متر را پشتیبانی می کنند ولی پمپ های شناور قابلیت تولید فشار تا ارتفاع ۵۰۰ متری را نیز دارا می باشند.

 

جنس پروانه ها در پمپ های کفکش وشناور نیز متفاوت است

در پمپ های شناور معمولا پره ها را از پلیمر فشرده می سازند  ولی در پمپ کفکش از چدن یا کابالیت استفاده می شود.

انواع مدل های پمپ های کف کش و شناور

حال که با تفاوت های پمپ های کفکش شناور آشنا شدید بهتر است با چند مدل از پمپ های کف کش وشناور که شباهت های بسیاری با هم دارند ولی در یک دسته منحصر به خود قرار میگیرند آشنا شوید.

پمپ کفکش شناور

این نوع پمپ از دسته پمپ های شناور می باشد ولی بر خلاف اکثر شناور ها ورودی سیال آن در انتهای بدنه قرار دارد ولی در بقیه مشخصات مانند قطر بدنه و جنس بدنه وغیره از پمپ های شناور تبعیت میکند.

کفکش جریان بالا

این نوع پمپ از دسته پمپ های کفکش ولی بر خلاف اثر کفکش ها ورودی سیال آنها در میانه بدنه پمپ وخروجی آنها در بالای پمپ قرار دارد ولی در بقیه مشخصات مثل قطر بدنه وجنس بدنه وغیره از پمپ های کفکش تبعیت می کنند.

پمپ لجن کش

این نوع پمپ از دسته پمپ های کفکش می باشد و تفاوت آن در نوع پروانه می باشد چون برای سیالان غلیظ یا دارای ناخالصی استفاده می شود.

در بعضی از انواع این نوع پمپ ها کاتر یا خردکننده نیز به همراه پروانه استفاده می شود که سیالات دارای ناخالصی های غیر قابل نفوذ با خرد شدن ناخالصی ها به راحتی پمپاژ شوند.

 

منبع:

https://motorbargh.shop/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

حالا که فهمیدید لیزر موهای زائد چیست، احتمالا کنجکاو شده‌اید که بدانید این روش چگونه انجام می‌شود. همان‌طور که گفتیم نور لیزر موهای زائد از سطح پوست به ساقه مو رسیده و با عبور از آن به سمت فولیکول مو می‌رود. اگر دقت کنید می‌توانید فولیکول‌های مو را حتی از روی سطح پوستتان هم مشاهده کنید.

قبل از درمان، باید ناحیه موردنظر را کاملا با تیغ اصلاح کنید. بعضی از نقاط بدن که دارای پوست حساس‌تری هستند، به کرم‌ها یا ژل‌های بی‌حسی نیاز دارند. پس حدودا نیم ساعت قبل از لیزر آن ناحیه، باید از کرم بی‌حسی استفاده کنید تا در طول درمان، متوجه درد یا ناراحتی نشوید.

لیزر موهای زائد در اتاق مخصوصی برای همین کار انجام می‌شود و شما حین انجام لیزر، باید از عینک‌های محافظ چشم استفاده کنید. لیزر با ایجاد گرما و تبخیر فولیکول‌ها، موها را از بین می‌برد. پس حین درمان ممکن است بویی مانند سوختن بوی گوگرد به مشامتان برسد. مدت زمان انجام لیزر موهای زائد بستگی به وسعت ناحیه تحت‌درمان دارد. لیزر موهای زائد برای کل بدن حدودا ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ۱ تا ۳ جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  • نتایج هایفوتراپی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند.
  • جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.
  • روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری.
  • بدون استفاده از تزریق و برش‌.
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان.
  • می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  • می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.
  • هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب می باشد؟

این روش برای کلیه کسانی که پوست صورتشان شل شده به طوری که مشهود و قابل مشاهده باشد مناسب است و افرادی که تمایل دارند لیفت ابرو و یا لیفت صورت انجام دهند مناسب می باشد اما معمولا افراد سی سال به بالا می توانند هایفوتراپی صورت انجام دهند.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابروها می باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو ها برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

فیبروز ابرو ها از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابروها از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

بررسی ویژگی های فیبروز ابرو

امروزه اغلب خانم هایی که دارای ابروها با فرم نامناسب یا ابروهای تو خالی هستند از هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو ابرو و فیبروز، برای دادن فرم زیبا به ابروهای خود استفاده می کنند که هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه با متد جدید فیبروز برای فرم دادن به ابروها آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

 

انواع مدل های هاشور ابروها بر اساس فیبروز

هاشور به روش فیبروز دارای مدل های مختلفی است و شما می توانید از بین این مدل ها، هاشور ابروهایی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره مهمترین ویژگی های لباس های راحتی

یک لباس راحتی زنانه چه ویژگی هایی دارد؟ و برای خرید لباس راحتی زنانه به چه نکاتی باید توجه نمود؟ یک روش اشتباهی که اکثر افراد دارند این گونه است زمانی که برای خرید یک لباس مناسب مهمونی و دورهمی به بازار می روند همیشه به دنبال بهترین جنس ها و شیک ترین مدل ها می گردند اما اگر بخواهند لباس تو خونگی پیدا کنند اهمیتی به کیفیت و زیبایی نمی دهند. در صورتی که لباس های راحتی خانگی به اندازه لباس های مجلسی  بلکم بیشتر اهمیت دارد که با کیفیت و مناسب باشد زیرا افراد مدت زمانی بیشتری را در خانه می گذراند و یا حتی افرادی که زمان بیشتر خود را در بیرون می گذرانند برای استراحت به منزل می روند شرط اول داشتن استراحت و آرامش در خانه پوشیدن لباس های خانگی با کیفیت و شیک و راحت است. از طرفی از دیگر مزایای پوشیدن لباس راحتی نخی برای زنان پوشیدن تی شرت راحتی زنانه به همرا یک شلوار راحتی مناسب و با کیفیت و راحت در خانه سبب می شود تا اعتماد به نفس شما بالا برود و راحت تر و با انگیزه بیشتر به کارهای خانه خود برسید. اعتماد به نفس یک احساسی است که می تواند به راحتی به دیگران هم منتقل شود. همچنین پوشیدن لباس های راحت و با کیفیت در خانه باعث می شود تا علاوه بر تاثیر مثبت بر حال شما برای اطرافیانتان که در منزل هستند هم موثر باشد.

لباس ها تحت تاثیر نیازها و خواسته های مختلف افراد تغییرات زیادی کرده است امروزه برای خرید لباس به جنبه های راحتی زیبایی و کیفیت پارچه و دوخت می پردازند که با پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح کیفیت زندگی ها توقع افراد از کیفیت لباس های مختلف برای کارها و فعالیت های متفاوت بالا رفته است. همین امر باعث شده است تا تولید کنندگان و برندهای مختلف تحقیقات گسترده تری را در جهت ارتقا سطح کیفیتی لباس ها که برای مخاطبان مختلف مناسب باشد را انجام دهند. اگر در تهیه لباس های راحتی تو خونگی خود از رنگ های شاد و زنده استفاده کنید باعث می شود علاوه بر سلامت جسم باعث بالا رفتن روحیه افراد هم می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد